Audi Club CZ Audi Club CZ

 
novinky Novinky
modely Modely
clanky Články
·Rady a návody
·FAQ
·Recenze
·Tiskové zprávy
multimedia Multimédia
·Fotogalerie
·Wallpapery
·Videa
klubovna Klubovna
·Seznam uživatelů
·Změna hesla
·O klubu
·Občanské sdružení
katalog Katalog firem
dily Náhradní díly
forum Diskuzní fórum

 

 

Fórum - Úpravy

Chiptuning téměř všeho co má řídící jednotku za rozumné ceny

St 31.08.11 10:20
Napište číslo jednotky nebo alespoň auto/motor a já dodám podrobnosti ...
Čt 01.09.11 08:06
Ahoj.
Audi 80 B4 2,8 V6 aah.
č.j.: 8A0906266J

Navýšení maximálních otáček motoru? A dá se vyrušit váha vzduchu?
Čt 01.09.11 09:19
Ahoj, Audi A4 B5 avant 1.9 tdi AFN 81kW, mám najeto 207000km o kolik navýšit výkon a cena díky
Čt 01.09.11 10:01
adamstast: Zjišťuju možnosti, protože tohle je už dost neobvyklý auto, ale dá se navýšit výkon o 13KW. Úprava této jednotky se provádí vyletováním orig. paměti, zapájením patice a vložením modifikované paměti. Pamět s origo softe vracím zpět, takže je možnost kdykoliv chip vyndat a uvést jednotku do původního stavu. Podrobnější info ještě dodám ...

Zdeny: Běžná úprava je na 96KW 270nm, auto nekouří a perfektní výkon. A nebo silnější úprava na 107KW 295nm, ale to už když tomu dáš, tak zakouří. Záleží jak se rozhodneš ceny jsou u obojího 3000Kč. Úprava této jednotky se provádí také vyletováním orig. pamětí(2ks), zapájením patic a vložením modifikovaných pamětí. Paměti s origo softem vracím zpět, takže je možnost kdykoliv chipy vyndat a uvést jednotku do původního stavu.


Čt 01.09.11 10:35
Jak dlouho úprava trvá (lze si na to počkat?) a kde přesně bydlíš.
Čt 01.09.11 10:59
Jsem z Českýho Krumlova a vzhledem k tomu, že přepájení dvou pamětí PLCC32 není na 20 minut, tak bych byl radši, kdybys mi tady auto, resp. jednotku nechal dýl. Tyhle věci je potřeba dělat v klidu a bez stresu a radši počítat tak půlden. Ty seš odkud?
Čt 01.09.11 11:05
Klatovy
Čt 01.09.11 11:20
No tak buď výlet do ČK a nebo poštou to vyřešit. Jestli můžeš být 3 dny bez auta, tak je to asi nejlepší řešení a když se dohodneme, tak jsem schopnej to udělat a odeslat ještě ten den co to přijde ...
Čt 01.09.11 11:23
2,8 V6.

Jednotku bych ti mohl poslat poštou,mám jednu navíc.
Oněch 13kW by bylo za kolik? A jen tak mezi řádky,včem ta úprava spočívá? Nemyslím popis úpravy ,ale funkci. Např.: lepší paměť ,více map,či snad lepší mapy než od výrobce apod....

Kdyby se ti podařilo zvýšit mi otáčky,byl bych velmi rád. Docela mě to trápí,protože i na pětku při 6500 ot/min je omezovač silně znát.
Čt 01.09.11 11:29
Ok díky ozvu se
Čt 01.09.11 12:06
Zdeny: OK, pokud bys to chtěl řešit "na počkání", tak to nějak udělám, ale nemám to rád ...

adamstast: cena by se měla pohybovat 2-3.000Kč, otáčky pravděpodobně zvednu a váhu vypnout nemůžeš, protože potřebuješ její údaj ... těžko ale mluvit o něčem co jsem neviděl a nevím co mě tam čeká. Potřeboval bych vidět origo mapu a od toho se všechno odvíjí ...
Čt 01.09.11 13:17
Stačí ti tedy zaslat jednotku?
Čt 01.09.11 13:25
No pokud ji nepotřebuješ, tak mi ji pošli, ja vyčtu origo mapu a něco vymyslíme.

Adresa: ALL4NET s.r.o., Jaroslav Janoušek, Školní 296, 38211, Větřní
Čt 01.09.11 14:00
Ok odpoledne pošlu ;-). Když tak mi pak napiš číslo účtu,nebo to pošleš na dobírku?
Čt 01.09.11 14:05
Peníze jsou až to poslední ...
Čt 01.09.11 14:06
adamstast: heleť nekupoval si ode mě motor náhodou?
Čt 01.09.11 14:54
Jóó kupoval!!! :-))) . Úplně jsem zapoměl.Víš o tom,že měl skoro nový rozvody? Vrčel (a vrčí) skvěle a dokonce přežil i pusinku do stromu :-)).
Čt 01.09.11 15:18
Chudák malej, rozvod vím že byl novej, když jsem ho dělal osobně a mám pocit, že jsem ti to i říkal nebo ne?
Čt 01.09.11 16:13
že se vám tady do toho pletu mám v autě už asi 6 soft, vždy přimo stavěny na moje auto a na upravu kterou jsem vždy provedl, ale nikdy jsem neviděl upravce něco pájet, jako ty mu tam něco napajiš dáš mu zalohovane jeho data a pak mu napíšeš co si ma přepajet zpatky? proč mu na 81 nejdživ nedoporučíš jine vstřiky a pak soft, máš nějake vysledky z brzdy nebo to děláš někde u benzinky? ja nevim ale toto by se mi vubec nelíbilo. chtěl bych vědět kolik to ma atd.
Čt 01.09.11 17:54
alf.66: Když říkám, že se to musí pájet, tak to říkám proto, že to prostě jinak nejde! Samozřejmě novější typ jednotky flashnu po kabelu, ale tyhle nejdou tímto způsobem. Že si něco ještě neviděl neznamená, že to není normální a že si tohle ještě neviděl, svědčí o tom, že si toho viděl ještě hodně málo :D :D :D To že si dáš místo trysky kropáč sice trošku přidá výkon, ale především to zvýší spotřebu a kouřivost. Jinak s tím pájením je to tak, že vyletuju origo paměti, dám tam místo nich patice(protože zjevně nevíš co to je, tak ti to vysvětlím - taková věc do které se dá pamět vložit a zase vyndat bez pájení) a do té patice vložím modofikovanou pamět. Pokud zákazník chce chip vyndat, tak to trvá asi 10 minut než vyndáš jednotku chipy přecvakneš. Jinak dodávaný software samozřejmě vždy mám odzkoušený na brzdě a udávám přesný parametry.

Takže podtrženo sečteno - proč se vyjadřuješ k tématu, kterýmu nerozumíš notabene když se tě nikdo na nic neptal? Samozřejmě když se někdo normálně zeptá na něco k věci, tak není problém, rád poradím, vysvětlím, pokud je to v mé moci, ale na nějaký machrování typu "to jsem ještě neviděl" a pod. na to fakt nejsem zvědavej ...
Čt 01.09.11 19:12
ja nemachruji ja jen že jsem měl 130ps motor, hodim ho na brzdu bez jakekoliv upravy a měl 141PS , a pokažde upravě jsem dostal i graf z brzdy a pokud si opravdu takovy profil tak se zamysli nad sebou jak by jsi upravoval AFN ktere ma přes 200 tis jestli jen softem tak to jsi opravdu profik.
Čt 01.09.11 19:56
Samozřejmě že pokud má motor 10% propad výkonu, tak na tom tak bude i po úpravě. Chiptuning ke kterýmu dostaneš protokol z brzdy nebude stát 3000Kč. Mnou udaný údaje jsou z brzdy z auta, který je ve 100%ním stavu a dá rozum, že pokud mi auto nefunguje, tak nebude fungovat ani po úpravě. Ale poprosím tě o jednu věc, když něčemu nerozumíš, tak se do toho za každou cenu nevměšuj, protože výsledek vidíš sám ... Kolik už si viděl v praxi úprav přímo na brzdě abys mohl posoudit amortizaci motoru běžným provozem a její vliv na úpravu? Proč myslíš, že dávám záruku na vrácení peněz v případě nespokojenosti? Protože pokud ten motor funguje, tak funguje i upravená mapa.

Hele opravdu jsem tohle vlákno nezaložil proto, abych se tady s někým hádal. Nemám zapotřebí se tu s někým hádat a někomu něco vnucovat. Takže pokud nemáš nějakou konstruktivní kritiku, tak už sem nepiš ... děkuji
Pá 02.09.11 10:45
:-)) Hlavně aby ste se neporvaly :-)))
Alf to hodně přehání. Asi taky chipuje...:-)))
Několikrát jsem jel v obyč a pak v "chiplé" 66ce nebo 81čce.Nic víc na nich nebylo uděláno a byl to sakramenskej rozdíl.
Nikdy jsem zastáncem nějakého chipování nebyl,ale praxe mě přesvědčila,že to funguje.
Já osobně nevím,v čem ty mapy jsou jiné.Představuji si ,že u turbo motorů se dovolí vyšší plnící tlak a dohrají mapy k tomu potřebné. Ale u atmosfér vůbec netuším kde je změna.
Ale věřím,že mi to Jarda po úpravě sdělí ... ;-)). Jednotka by měla být už na cestě :-)

Asi vzpomínám,že si mi říkal,že má nové rozvody. Ale já takové věci neposlouchám,nebo hned vypouštím z hlavy. Ohledně sdělování technického stavu čehokoli nikomu nevěřim. Mě šlo pouze o motor samotný. No a pak jsem byl mile překvapen. :-))) Bez tak jsem si je ještě jednou nastavil,než jsem vrazil motor do auta (má nedůvěřivost) :-D . Z oné montáže mám nějaké fotky v profilu.
Pá 02.09.11 11:05
No to je jednoduchý, u turba přidáš vzduch a palivo a u atmosféry přídáš palivo a seš limitovanej množstvím vzduchu kterej si motor dokáže sám nasát. Proto nárust výkonu není takový. Jinak se mi těch 13KW zdálo moc, tak jsem to konzultoval s hlavama pomazanýma a je to dany hlavně tím, že ten motor má proměnnou délku sacího potrubí a tím jsou daný větší rezervy než u obyč. atmosféry a prej těch 10KW tomu přídáš i u opotřebenýho motoru, tak jsem sám zvědavej.
Pá 02.09.11 16:22
Ne žadné upravy nedělám, nikdy jsem nedělal a nikdy ani dělat nebudu, myslím si že takove upravy muže dělat jen osoba ktera tomu opravdu rozumi na 100% , a ma na to danou živnost a vozidlo odladí na konkretní přani zakazníka, mam par zkušenosti s těmito upravci a opravdu jsem doplatil na ty kteří byli levní ale ..... nechtěl jsem ho zhazovat jen jsem se zeptal na jeho postup a na konkretní vysledky, mám vozidlo trochu poladěné tušim poslední vysledky z brzdy už přesahovaly hodnoty 200koní, ja se jen ptal, ono pokud začne svou živnost opravdu provozovat tak se časem ta konstruktivní kritika nebo chvála objeví. A rýpad do mě klidně mužeš, ja tě neuražim nemam duvod jen jsem se ptal na zpusob tvé upravy ja ted mam AHU a mam v planu jisté upravy tak jsem se připojil.
Pá 02.09.11 17:49
No vidíš, ty mě neznáš, nevíš o mě nic, nevíš jak to dělám dlouho a ani jestli to dělám dobře nebo špatně a tvoje osobní zkušenosti evidentně jsou jen s jedním typem vozu. Tak jak si můžeš dovolit mě kritizovat nebo shazovat řečma typu "to jsem ještě neviděl ..." ??? Já osobně když někam vlezu a vidím že si tam někdo s někým píše, tak určitě tam hned nezačnu dělat chytrýho a tuplem ne, když tomu sám pořádně nerozumim. To že máš ty špatnou zkušenost neznamená, že všichni úpravci co jsou levný jsou špatný. Jak ty tvoje řeči tady asi zapůsobí na nezúčastněný lidi, který sem přijdou a uvidí to tady? Naštěstí každej vidí, že se do mě akorát navážíš, ale nemáš jedinej pádnej argument, nebo odbornou otázku k věci.
Pá 02.09.11 18:38
nebudu se ti do tohop víc plest jen ti dodam že osobně se již několik let pohybuji na dieselpower chiforum a tdi-tuning forech kde kluci maji velmi slušne vysledky v oboru uprav a spousty jich znam osobně a jestli víš co je patice na integrovany obvod- ja dělal tištaky už v 15letech, a tohle je muj obor, a ja se nepletl do hovoru dvou lidi to jako znalec by jsi mohl vědět že na to jsou jine časti na forech,jen jsem chtěl vědět více o tve nabídce a upravene auto mam už 4 pane. A NAPOSLEDY ZDURAZNUJI NEHANIL JSEM TVE UPRAVY JEN JSEM SE PTAL JAK TAKOVA UPRAVA PROBÍHA A JAK MUŽEŠ DOKAZAT VYSLEDKY. nic víc nic mín.
Pá 02.09.11 19:05
První tišťák jsem leptal kyselinou solnou a peroxidem vodíku když mi bylo asi tak 10 let a musel jsem to dělat tajně a teď je to taky můj obor. Úpravců znám taky spoutstu a na různých foorech se taky pohybuju. Nic z toho ale není známka toho že člověk tomu rozumí nebo ne.

Že nevíš co je patice jsem vydedukoval z toho, že po tom co sis přečetl "Úprava této jednotky se provádí také vyletováním orig. pamětí(2ks), zapájením patic a vložením modifikovaných pamětí." si napsal "... jako ty mu tam něco napajiš dáš mu zalohovane jeho data a pak mu napíšeš co si ma přepajet zpatky?"

Neřekl jsem, že máš zkušenosti s jedním vozem, ale že máš zkušenosti s jedním typem. To je trochu rozdíl, protože já narážel na to, že znáš jenom typ aut, které se flashují po kabelu a starší typ, který se nedá flashnout po kabelu a musí se pájet si neviděl ani z rychlíku. Nejsem si jistej na 100%, ale pokud budeš chipovat AHU, tak budeš taky letovat. Záleží v jakém autě to máš ...

Pojďme se na to hádání už vyprdnout, to nikam nevede ...

Jestli chceš, tak mi pošli mi jednotku z AHU, já ti jí chipnu, ty si zajedeš na brzdu a hned uvidíme kdo je na světě nejkrásnější :D a potom mi to třeba zaplatíš ...
Pá 02.09.11 19:47
opravdu se nehadam, a ani nechci hanit tvou praci je pro tebe těžke se v tom chytit to chapu a takovych rypalu jako jsem je určitě potkáš ještě spousty ja se ptam proto protože jsem koupil přitelkyni 80 cabrio v TDI , posledni roky mi dělaji motor kluci z ostravska , a myslim že fun je opravdu špička v čechach auto zkoukl doporučil několik uprav a pak mi to poladí a jsem zvědav jak to bude probihat. nejdřiv pořadne turbo, trysky, sportovní filtr, a hlavně minimalně vyčistit IC nebo dat větší a pak soft. chci takovy aby spojka seriova ještě vydržela a to stačí. díky za nabidku ale je těžke změnit mechanika když spokojenost je max, byt nespokojeny uvažoval bych ale ja na něj pěji jen chvalu. dik za nabídku
So 03.09.11 20:29
chiptuning.all4net.cz

upraveno: 3.9.11 20:30

Po 05.09.11 14:54
adamstast: Kdy si tu jednotku poslal? Páč o ještě nedotachtilo ...
Po 05.09.11 15:18
Ještě to nepřišlo?
Po 05.09.11 16:08
No tak teď jsem volal na poštu a nic nám tam neleží. Kdy si to posílal?
Út 06.09.11 09:37
Ve čtvrtek minulý týden! Jdu zavolat na poštu.
Út 06.09.11 16:48
Zjistil si něco? Pořád to nedorazilo. Máš číslo podacího lístku?
Út 06.09.11 17:52
Zdravím, co by se dalo udělat s novou A4 1,8TFSI 88kw? Dík za odpověď. Nějakej rozumnej poměr výkon/spotřeba.
Út 06.09.11 20:13
Dr.Extrem: +30PS/+50NM cena 6000Kč
Čt 08.09.11 17:00
adamstast: Nějaké novinky od pošťáků?
Čt 08.09.11 17:07
jjarda: v čem spočívá úprava? pouze softwareová? jak se to projeví na spotřebě? Mám psaný průměr 7,1l/100km, pokud se krotím tak se dostanu na 7,8 a pokud ne tak 8,8l/100km. Předpokládám, že uvedená úprava je ekvivalent origo softu AUDI - stejný motor se dělá i s výkonem 110kw, což je to, co nabízíš.
Čt 08.09.11 18:18
Dr.Extrem: Mnou nabízená úprava je softwarová. Jedná se přímo o úpravu tvojí origo mapy, protože ani tak nezáleží na motoru, ale na čísle řídící jednotky. Takže je potřeba upravit přímo mapu, která patří do tvojí jednotky. Nelze tam nehrát jenom mapu z jiný jednotky nebo snad z jiný výkonový verze ... Nevím o jaký auto a motor se jedná, takže nemůžu dodat podrobnější info ...
Pá 09.09.11 08:36
Vrátila se mi zpátky. Že prý nečitelně napsaný příjemce. K čemu je tedy podací lístek?
Pošlu znova ,sorry .
Pá 09.09.11 09:05
Ahaaa, no já už se lekl, že je nějakej problém. Což podací lístek oni ti hned vrátí, ale na co je pracovnice na přepážce, která si to má nejdřív zkontrolovat? :D
So 10.09.11 11:42
Ahoj. To mi bylo jasný,že mi to měla říct hned baba na přepážce,ale nechtěl jsem se hádat. Přivezli mi to na fabriku a to jsou úplně jiní lidé. Hlavně že se neztratila,to bych byl fakt vytočenej...:-)))
Jinak v pondělí posílám znovu. Snad to pojistí vytištěné etikety...:-)))
Ne 11.09.11 16:09
Držím palce ... :D

Po 12.09.11 17:07
jen abych se tu zastal jjardy...letovali a pajeli sme jednotku na Peugeotu 307 dával ise tam jiné mapy...takže se to opravdu dělá i takhle ;-)
Po 12.09.11 17:29
ADix: děkuji, přesně tak, starší verze, kde se nedá paměť eprom elektrickou cestou smazat jinak upravit nejde. Novější jednotky samozřejmě flashuju po káblu :D
Po 12.09.11 17:42
JA OD TE DOBY CO JSEM VIDĚL JEHO UKAZKU FIRMY TAKE DRŽIM HUBU , PODAL MI DUKAZ TOHO ŽE NENÍ JEDEN Z TĚCH CO TO NABIZEJI A PAK SE S NIMI SEJDEŠ NĚKDE ZA BENZINKOU A PAK REKLAMACI MUŽEŠ NA TOALETĚ TE BENZINKY, UKAZAL MI ŽE NENÍ TAKOVY TAK MLČIM DAL , MOŽNA SI ČACEM TAM OTEVŘE I FORUM NA KTEREM SI BUDOU MOCI JEHO ZAKAZNICI ZDĚLOVAT SVE POCITY Z JEHO UPRAV A PROBIRAT DALŠÍ MOŽNE POSTUPY DALŠÍCH UPRAV PROTOŽE JA PO PRVNI UPRAVĚ JEN DOSTAL CHUT NA DALŠÍ. RYPAL JSEM DO NĚJ PROTOŽE MEMU KAMARADOVI NĚKDO UPRAVIL SOFT A PAK JEN PLAKAL. TED MU DRŽIM PALCE. A NERYPU DAL.
Po 12.09.11 18:56
děkuji, děkuji, děkuji ...
Po 12.09.11 23:14
a jen tak pro zajímavost...co by udělal chip s 80 B3 1.8 quattro 66kw :)
Út 13.09.11 02:15
dáse něco udělat s A3 8L 1.6i rv:99???
Út 13.09.11 07:12
U tech atmosferickych benzinaku je narust vykonu okolo 10% a cena 2-300kc ...
Út 13.09.11 08:52
Oprava, páč jsem to psal z telefonu a cena není 2-300Kč, ale 2-3000Kč :D
Čt 15.09.11 09:23
adamstast: Poslal si to?
Pá 16.09.11 10:11
Ještě ne. tenhle týden je dost hektickej. Z práce se nedostanu dřív jak ve čtyři a odpoledne aut jak nas.ano. Nějak se ty křápy v tomhle kraji se.ou :-))) .
Až to pošlu,tak napíšu.
Pá 16.09.11 17:18
ok ok
St 28.09.11 12:56
up
Čt 29.09.11 05:14
jjarda: ještě dotazy, u té A3 8L 1.6 - co se tam vlastně upraví, dávkování paliva???a ajk to snáší motor, nepůjde dřív do kopru???jo a co spotřeba?
Čt 29.09.11 08:57
Ano, u atmosferického motoru se upravuje jenom vstřikování. O motor se bát nemusíš a u atmosféry už vůbec ne. Snadno se dá pokazit chip třeba u přeplňovaného motoru, kde se dá celkem snadno zničit turbo. Pokud motor stále zatěžuješ naplno, tak spotřeba mírně vzroste společně s odebíraným výkonem. Pokud ale v klidu a využiješ dynamiky a točivého momentu k hospodárné jízdě a budeš
jezdit pořád stejně, tak spotřeba mírně může klesnout. Většinou to bývá tak, že zákazník motor testuje a pozoruje a hodně tomu šlape, tak spotřeba jde přechodně nahoru a po nějaké době, když se způsob jízdy vrátí do normálu, tak klesne i spotřeba ...
Út 18.10.11 23:08
zdarec ma audi a rok 2004 3,0tdi 165kw žeremito cca 9litru skučne dle dotankovani i při klidne jizde mimo obec je to čiple jde stim neco udelat a srazit spotřebu na nejakych 8 litru jeto automat samozřejme na ukor vykonu dik za nabidku
St 19.10.11 10:46
melis: Ahoj, no to je těžký něco slibovat. Zdá se mi že 9l je dost a že tam může být nějaký neodborně provedený chip, který narušuje účinnost motoru. Chtělo by to vyzkoušet třeba s originálem tu spotřebu a potom něco dělat dál. Pointa chipu je zvýšit výkon, ale snížit spotřebu při stejném způsobu jízdy. Já mám třeba PD 96KW nachipované a spotřeba po chipu klesla o pád deci, protože s tím jezdí manželka pořád stejně v klidu, ale méně řadí, páč motor lépe tahá. Samozřejmě když do toho sednu já, tak je spotřeba o dost horší než před chipem, protože jezdím pořád na plný pecky. Samozřejmě svezení je úplně někde jinde. Prostě v palivu je ukryt nějaký výkon, který se pod účinností motoru přeměnuje v pohybovou energii. Při opravdovém chiptuningu se ta účinnost může mírně zlepšit, ale né zhoršit. Auto klidně může jet mnohem víc než před chipem, ale účinnost může být mizerná a spotřeba nahoře. Jak říkám, chce to porovnat s originálem.
Čt 20.10.11 00:52
dik za odpoved a kolik to muže byt v originalnim softu vyrobce udava prumer 8,6lna sto ja mel 5 let superba 114kw s chipem na 140kw jel krasne a skutečna spotřebe 7 litru i min byl to 6valec a odkud jsi dik za odpovedi ale superb byl v manualu a nemel 4*4pohon
Čt 20.10.11 08:55
No ono možná to bude v pořádku ta spotřeba. Co je to za auto? 6ka nebo 8ka co? Ono to možná bude v požádku, protože těžký auto, quattro, automat ...

Jsem z Českýho Krumlova
Čt 20.10.11 21:25
ano je to audi a6 rok 2004 3,0tdi ale jini ikaji žese da dostat i pod 8 litru v prumeru na nadr me stači 8,5 l v prumeru počotam klidna jizda malo mesta skus neco zjistit vic dik paja
Út 08.11.11 20:38
up
Pá 11.11.11 16:53
up
Po 05.12.11 21:45
Umíš Porsche Boxster S 3.2 má to 260PS,kolik z toho dostaneš?
Čt 08.12.11 09:16
Ahoj,
mám A6, 2,5tdi 110kw. Chtěl jsem se zeptat kolik by to stálo a jakou mapu by jsi doporučil??někdo chipuje jen na spotřebu ale já bych chtěl zvýšit výkon a něco udělat aby to šlo lépe od spada protože tyhle motory bohužel jsou už od výroby od spoda línější a turbo bě začne tlačit ař tak přes dva tisíce otáček...Jelikož o tom něco už vím, tak tento model se také musí přepájet, tak jsem se chtěl zeptat jestli by ti taky stačila poslat jednotka poštou?? jsem dost často pryč takže bez auta vydržím i dýl...Díky
Čt 08.12.11 17:24
drak: Boxster je dost vzácnost, teoreticky by to neměl být problém, ale potřeboval bych buď jednotku nebo auto aspoň na den a cena bude dost pálka, počítám okolo 6.000Kč, to bych ještě upřesnil. Nárust 20ps a 35nm ...

majkl20: Audi není problém, stačí poslat jednotku. Nárust 38ps a 80nm, cena 3.500Kč ...
St 14.12.11 13:21
jjarda: Ahoj,mám Audi B4 1,9TDI 66kw,motor 1Z.O kolik by zvedl ten chip tento motor,jaká je cena a co to obnáší.Dík
Ne 18.12.11 18:39
šelma: Ahoj, nárust výkonu může být dle přání buď 20ps/60nm nebo 30ps/80nm. Pokud máš turbo těsně před smrtí, tak bych dal ten slabší a pokud je všechno ready, tak bych se nebál přidat víc. Cena obou úprav je 3.000Kč. Na tento motor jednotku mám, takže pokud nemůže auto odstavit než to vyřídíme poštou, tak ti můžu, pokud budeš chtít jednotku poslat předem s tím, že po výměně mi pošleš zpátky tvojí. Nebo seš tady někde místní? Pak není problém se sejít osobně ...
Po 19.12.11 22:39
jjarda: Dík za informaci.Pokud bude všechno na motoru OK,tak to viidím na jaro.Ozvu se!
Po 19.12.11 23:35
jjarda: a co A90 5valec 2.3 E 100kw typ motoru NG
So 07.01.12 19:51
up
So 07.01.12 20:29
nazdis...co bi spravil chip s a4 2.6..110 kw..ABC....???jjarda:
Ne 08.01.12 09:39
kovalakj: U tohoto motoru je navýšení výkonu jen o 18ps a točivého momentu o 15nm. U atmosferického motoru se bohužel víc dělat nedá. Bohužel z hlediska pracnosti je tato úprava stejná jako třeba u přeplňovaného motoru, kde daleko větší efekt a proto cena úpravy je 2.500Kč.
Ne 08.01.12 23:46
diik
So 14.01.12 22:25
up
Út 17.01.12 11:08
Ahoj.co sa da vytlacit z a6/3.0tdi/171kw.Moja predstava je okolo330 kon.A co to bude stat.Posli mi cislo na seba.
Út 17.01.12 12:48
Ahoj, tak bohužel to nemohu sloužit, dle dokumentace k tomuto motoru (ASB) ti takovou úpravu pouze softwarem nemůže nabídnout nikdo. Strop tohoto motoru je někde lehce přes 205KW a bezpečná úprava tohoto motoru je 200KW. Točivý moment vzroste ze seriových 450nm na krásných 535nm. Cena této úpravy je 4.000Kč. Pokud chceš více výkonu, tak je potřeba sáhnout do kapsy hlouběji, ale v soft větší rezervy bohužel nejsou ...

Tel.: 775 577 489
Čt 19.01.12 19:19
330 PS nelze u tohoto typu dosáhnout bez zásahu do hardwaru.
Pro zajímavost sem dám graf jedné námi upravené Audi A6 3.0 TDI (ASB).
Samozřejmě cena takové úpravy je někde malinko jinde, než tady nabízí jjarda, ale je tu vždy záruka, že úprava je odladěná na míru danému vozu na válcové zkušebně. :)

dieselpower.cz/public/dyno_plots/A6_ASB.jpg
Čt 19.01.12 20:48
Přesně tak, souhlasím, krásnej graf. Já si ale stejně myslím, že je lepší tam vždy nechat trochu rezervu a jestli máš 270ps nebo 284,5ps na takhle silným autě člověk dle mého názoru stejně nepozná.
Pá 20.01.12 19:36
Trofám si trochu oponovat. Všechny naše úpravy jsou dělané s rezervou, během ladění si měříme všechny hodnoty pod zátěží a držíme je v bezpečných mezích, čímž je zajištěná 100% bezpečnost a spolehlivost úpravy.
Dále můžeš vidět, že auto mělo již v sériovém stavu nějakých 246 PS, takže pokud by mělo po úpravě 270 PS tzn. nárůst 24 PS, tak věř, že ten rozdíl bude citelný oproti 284 PS, kdy je nárůst 38 PS.
Jinak, kde bereš tu jistotu, že v autě bude s tvým softwarem 270 PS?
Po 23.01.12 14:07
Ahoj na kolik by vyšla A6 C4 r.v. 96 motor 2.5Tdi AEL 103kw???Vím že se dá vždy upravit na několik výkonostních stupnů.Já bych chtěl tak říkajíc zlatou střední cestu a na kolik by ta sranda přišla??
Po 23.01.12 20:18
Azurit: 25kw, 60nm, jedná se o pájecí jednotku, která se upravuje přepájením, cena této úpravy je 3.000Kč
Út 24.01.12 11:17
Azurit: Kolik máš najeto kilometrů?
St 25.01.12 10:53
mám najeto 312 000km.
St 25.01.12 12:12
Tak takový motor bych určitě bez výměny trysek nechipoval. Zkusím dnes udělat video, jak rozprašují nebo spíš nerozprašují vstřikovací trysky s najetými cca 220.000 km.
Doporučil bych ti dát vstřikovací trysky POWERPLUS 764, které přidají po samotné výměně cca 10-15 PS u motoru AEL.
St 25.01.12 17:52
Dukes: Založ si prosím vlastní vlákno kde bude dieselpower prodávat trysky. To že má najeto 312.000Km určitě neznamená, že jsou trysky KO a určitě nikdo neví, jestli ty trysky nebyly už měněný. Jestli ten motor funguje normálně před chipem, tak bude i po něm. Děkuji za pochopení

Azurit: Samozřejmě že Dukes má pravdu v tom, že trysky mohou špatně rozprašovat, ale to mohou i při podstatně menší kilometráži vlivem nekvalitní nafty a stejně tak mohou při větším počtu KM být v pořádku. Z hlediska chiptuningu vycházím z předpokladu, že je motor celkově OK a nemůže nikdo nikdo říct, že 312.000KM=trysky KO!
St 25.01.12 21:59
jjarda: Promiň, myslel jsem, že jsme na diskuzním fóru, kde hledají lidi rady, jak a co nejlépe udělat pro své auto?! Nebo tady seš za účelem vydělat za každou cenu nějakou korunu?
Jestli jsi opravdový profesionál v oboru, tak těžko můžeš něco namítat k tomu co píšu.
Vstřikovače děláme denně a opravdu jen v opravdu malém procentu se dá říct 312.000km = trysky OK.
Nafta prodáváná v ČR je opravdu bída a to se podepisuje na vstřikovacím systému všech naftových aut na ní provozovaných.


Čt 26.01.12 09:43
Přesně tak, s tvojim názorem já maximálně souhlasím a vím o tom své. Ale vím ze školení, že pokud auto, třeba dovoz z Německa má tyto kilometry(poctivý), tak bude pravděpodobně OK, protože právě co se u nás prodává je neštěstí. Zase ale nemůžeš vědět, jestli ten člověk nepoužívá nějaká aditiva? Vadí mi to, že člověk, který shodou okolností trysky prodává tady jen tak od stolu na základě stavu tacho řekne, když máš tolik KM, tak jsou KO trysky. Tak to ale vůbec nefunguje. Kdyby to tak fungoval, tak existuje tabulka, do té by se každý podíval a poznal by jaký má trysky. Už jen proto, že může mít 2x stočenej tachometr a trysky už má třetí sadu.
Já zase spíš vidím snahu za každou cenu vydělat u tebe ...
So 04.02.12 12:18
up
Ne 05.02.12 20:42
Docela mě to zaujalo,mohl bys mi napsat co by si zmohl s audi 80 2.6 motor abc? Co by se stalo se spotřebou atd? Sem sice mechoš,ale přiznávám že tohle neznám.
Ne 05.02.12 21:29
GARGANEL: 17PS/15NM, víc z atmosféry jenom softem nedostaneš. Pokud budeš jezdit pořád stejně a nejezdíš pořád na plný pecky, tak by spotřeba měla jít malinko dolu ... cena 3.000Kč. Myslím, že jednotku bych měl, takže pokud auto nemůžeš odstavit, tak není problém ...
Ne 05.02.12 21:48
jjarda: ahoj cel by motor AAD?diky
Ne 05.02.12 21:56
Brian: AAD, 2.0 85KW/165NM lze upravit o 15PS a 13NM, cena stejná jako ABC
Út 07.02.12 23:55
jjarda: ahoj co motor NG?

St 08.02.12 16:57
Ahoj, jednotku z NGčka mám na stole rozebranou už docela dlouho a řeším tam jeden problém, mám na to víc zájemců. Jak to rozlousknu, tak dám vědět.
St 08.02.12 21:27
jjarda: taky bych se hlásil k NGéčku
St 08.02.12 22:15
OK
Ne 12.02.12 17:54
jjarda: dik

St 15.02.12 18:31
up
Ne 19.02.12 20:56
up
Po 20.02.12 11:54
Čau Jardo, už jsme si psali v listopadu ohledne načipování mé audi, chtěl bych se domluvit jestli by byla nějaká šance načipovat dvě auta na jednou, kamarád by chtěl načipnout Octavii 1.9 tdi 66kW, bohužel jezdíme oba každý den do práce a nemáme možnost auta odstavit. Byla by nějaká možnost? Díky

Po 20.02.12 14:27
Ahoj, samozřejmě se to dá řešit, do té octavky bych měl jednotku mít a u té audi si nejsem jistej. Potřeboval bych číslo jednotky, ale tam to bude možná problém. Pokud se ale před domluvíme, tak jsem schopnej ještě ten den co jednotka dorazí ji poslat zpět upravenou, takže odstávka je minimální. Navíc pokud mi to pošleš jeden den večer dráhou, tak to druhej den večer máš doma upravený.
Po 20.02.12 20:35
ahoj,co motor 4,2 v8 220kw.automat
je potřeba upravit i automat.jednotku??
už jsem instaloval výfuky+svody+kn,ale jednotka stále origo+-330ps.
potřeboval bych ji ještě trochu povzbudit.
cena??
dík
Po 20.02.12 22:26
xmen: Ahoj, no třeba u TDiček se někdy upravuje i převodovka, ale u tý atmosféry není takový nárust výkonu a hlavně točivého momentu, tak to podle mého názoru není třeba. Nárust výkonu je o 25PS a 30NM. Cena cca 3.500Kč-4.000Kč. To bych ještě upřesnil podle čísla jednotky.
St 22.02.12 20:46
jjarda: Prosímtě LADA NIVA 2121 obsah 1.7 r.v. 2012
Čt 23.02.12 09:06
drak: To je ten benzíňák atmosféra 61KW? To jsem nikdy neviděl, nemůžeš sehnat číslo jednotky?
Čt 23.02.12 11:00
Ahoj Jardo číslo jednotky Audi: 038 906 018 FD (BOSCH)

Čt 23.02.12 18:53
Zdeny: Tak člověče špatný, myslel jsem si to, nemám ji. S těma 81KW je trošku problém, protože je po nich velkej hlad, je v ní totiž mapsenzor do 250kpa a ten potřebuje každej kdo ladí a potřebuje foukat :D
Čt 23.02.12 21:54
drak: JJ ,Ok dodám
Čt 23.02.12 22:49
Tak Jardo jak se domluvíme? Už mám dalšího blázna, takže potřebuji načipovat tři jednotky. Moji Audi na 96kW, kámošovo octavku 66kW a octavku 81kW taky na 96kW. Jsme schopni poslat všechny tři jednotky najednou. Pošli mi jak to máme poslat a začátkem příštího týdne bych všechny poslal a jak chceš poslat peníze? Díky

Pá 24.02.12 07:00
OK, tady www.chiptuning.all4net.cz/index.php/kontakt jsou kontaktní informace a až to odešlete, tak mi pls pošlete smsku nebo mail a já si druhej den ohlídám pošťáka. Peníze až to budu posílat zpět, tak dobírkou ...
Pá 24.02.12 23:43
umíš i peugeoty? Resp. 306 gti6?
So 25.02.12 08:21
Co to je přesně za motor?
So 25.02.12 17:40
2,0 16v 120 kw, nebo myslíš kód?
So 25.02.12 22:31
Není to náhodou 110KW?
Ne 26.02.12 20:04
nene, 120 kw.
Ne 26.02.12 20:13
Ahoj,B4 motor ABK 85KW,dá se s ním něco dělat.
Ne 26.02.12 20:54
zdenda: 13ps/12nm/3000Kč, bohužel z tohoto motoru jenom softem víc nedostaš ...
Ne 26.02.12 20:54
zdenda: 13ps/12nm/3000Kč, bohužel z tohoto motoru jenom softem víc nedostaš ...
Út 28.02.12 09:34
Ahoj Jardo, tak dnes odletěli 3ks jednotek, kdyžtak dej vědět až dorazí! 602467651
Út 28.02.12 11:11
díky
Út 28.02.12 20:00
ta 306 nic?
St 29.02.12 08:21
Dave_S2: No ta 306 nevím, nemůžu se ničeho moc dopátrat. Upravit to pravděpodobně půjde, ale neřeknu ti cenu předem(3-4.000Kč) a nárust výkonu bude řádově 10%.

Zdeny: Tak jednotky mám, pokusím se to zvládnout ještě dneska poslat zpátky.
St 29.02.12 11:59
jjarda: chlape, jak to vidis s tou jednotkou NG/NF ? Nejaky kone navic by se mi libily, ale nechce se mi byt uplne prukopnikem :-)))
St 29.02.12 16:01
Omlouvám se, ale NGčko vzdávám, tam je nějaká paměť, kterou neznám a nemám techniku abych ji vyčetl a navíc je to PROM, která se nedá nijak vymazat a nikde jsem ji neviděl, že by se dala koupit prázdná.
St 29.02.12 17:07
jjarda: takze ani NF ju? :((
St 29.02.12 20:55
macza: Ano bohužel i NF :(
St 29.02.12 22:28
jjarda: safra, to jsi me nepotesil. ale chapu, co se da delat.
Čt 01.03.12 09:21
jjarda: tak toje skoda :( mame spatny stroje
Čt 01.03.12 15:05
Zdeny: Právě odesláno ...




Čt 01.03.12 15:17
ok díky
Po 05.03.12 21:39
máš ještě tu jednotku na 20v? Možná bych ji vyměnil :-) Časem

Nenabízel jsi kdysi i mosazné kolečka na rozdělovač na 7A?

A ještě otázka, nevíš pohledem z čeho je to jednotka? koupili jsme ji kdysi a měla být na 7A, což asi není.



Po 05.03.12 21:40
a druhá:




Út 06.03.12 08:22
No to bude něco složitějšího soudě podle té třířadé zásuvky. Takhle přesně například vypadá jednotka motoru 2.2 20V turbo, ale ta má vývod do mapsenzoru. Každopádně by to mohla být jednotka starého TDi, ale ty maji zase hliníkové šasi. To číslo co je na ní napsané není celé. To co je tam, tak kdybys tam doplnil 6 za tu 26, tak máš jednotku 2,3 20V, ale ta vypadá úplně jinak. Potom je ještě jedna varianta pro 2,3 20V, ale ta má 4 zásuvky jako AAH. Dál mé znalosti nesahají :D Jinak jednotka pro 7A není problém, kolečka už nejsou několik let ;)

www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=40052
Pá 16.03.12 21:18
up
Út 20.03.12 09:24
Ahoj, A4 B5 rv.96 1.8T 110kW AEB, o kolik by jsi zvládl navýšit kroutící moment v rozsahu otáček cca 1800 - 2800. Nejde mi o zvýšení výkonu, ba naopak spíše o spotřebu při rozjezdech a konstantní rychlosti 80-90km/h.
Jezdím pomalé a členité trasy, bohužel auto je koncipováno spíše na delší rovné úseky. Motorizaci měnit nechci, mám ten motor rád :D
Út 20.03.12 15:49
Ahoj A4 1.8 turbo quatro B5 1997 A CHTĚL BYCH NAMONTOVAT MEMBRANOVY BOV
St 21.03.12 20:55
Pjépa: Tenhle motor jde chipnout bez problémů o 35PS a 65NM na celkových 275NM. Celkově se úpravou zlepší průběh výkonu a točivého momentu. Zvedá se podstatně lépe od spodních otáček, tím pádem netřeba tolik řadit a spotřeba jde dolů. Cena je 3.500Kč

gluum10: V čem je problém?
Čt 22.03.12 08:21
Ještě se mi s tím nápadem s čipováním bije nápad s přestavbou na plyn... Co kdybych to čipnul a pak přidal plyn? Máš s tím nějakou zkušenost? Nebo bych musel přidat druhou jednotku a před jízdou vždy přepnout na tu příslušnou (to by neměl být problém namontovat, ale je to vůbec nutné?)?
Čt 22.03.12 08:53
No při přestavbě přeplňovaného motoru na plyn tu funguje tak, že se přidají vstřikovače na plyn nebo vodou chlazenej vzplynovač. Záleží na konkrétním systému. Každopádně vždy je systém přizpůsobený ke stávajícímu setupu auta. Tzn. že nastavení plynu odpovídá plnícímu tlaku turba nezávisle na jednotce motoru. Prostě jenom nahradíš benzín plynem, ale všechno funguje normálně dál. Chip na to nemá vliv ...
Čt 22.03.12 16:17
chtěl bych ho čipnout mam 110 kw o kolik by to šlo a namontovat membranový BOV od HKS SSQV 2 nebo 3 byl by problém
Čt 22.03.12 16:17
chtěl bych ho čipnout mam 110 kw o kolik by to šlo a namontovat membranový BOV od HKS SSQV 2 nebo 3 byl by problém
Čt 22.03.12 21:48
gluum10: To je totéž jako Pjépovo, nárust výkonu 35PS, točivého momentu 65NM a cena 3.500Kč. S těma BOVkama není problém. Já mám taky HKS, ale nevím už jaký. Mám ho tak 4 roky a není s ním žádnej problém ...
Pá 23.03.12 14:13
diky
Ne 25.03.12 09:25
zdravim chci si cipnout audi a4 2.0tdi 100kw ale nejprve bych potreboval radu jak odradit eger bejvalej majitel ho zaslepil ted mi samozrejme sviti kontrolka motoru a motor na volnobech kope nema chod jaky by mel mit neodradil tu elektronickou cast pouze ho jen proste zacpal! nekdo mi poradil ze at se oblbne ze mam do toho plechu cim je zacpanej navrtat dirku at ho jako oblbnu asi jsem ale udelal moc velkou protoze auto hulilo a melo diru v plynu! ty to umis zaroven i odradit pres ten komp nejak a nebo vis jak co stim? zprovoznit nevim jestli pujde ma tam prej neco utrzene nevim pisu to proste jako lajk nerozumim tomu tak at me nemas za blbce dik za pomoc
Ne 25.03.12 11:19
nuvis007: Samozřejmě tyto motory už mají zpětnou vazbu pomocí lambda sondy a množství nasávaného vzduchu a jednotka motoru přesně ví co dělá a v jakém stavu je EGR. U starších TDi stačilo ho zaslepit, ale tady to jednotka okamžitě pozná. Samozřejmě vyvrtat do té záslepky díru je totální hovadina. Tím vyrobíš bipas mezi výfukem a sáním kudy ti uteče plnící tlak, který jednotka okamžitě začne kompenzovat regulací turbo, následek je ohromný množství vzduchu, který projde přes váhu a samozřejmě podle toho vzduchu nadávkovaná nafta. Řídící jednotka neví, že máš díru v EGRu a půlka vzduchu nejde do válců, ale rovnou do výfuku. To co si udělal je v podstatě totéž, jako kdyby si udělal díru do hadice někde mezi turbem a motorem. Samozřejmě, když tu díru zaslepíš, tak ti to softwarem vyřeším. Cenu a parametry dodám po upřesnění motoru. Myslím, že máš 2.0TDi 103KW se vstřikováním siemens je tak?
Út 27.03.12 15:13
up
Pá 06.04.12 11:45
up
Ne 08.04.12 13:53
jak bys byl na tom s Fabie 1,4tdi 51kw? napiš mi do emailu+cenu dikes
Ne 08.04.12 14:07
20PS 50NM 3.000Kč
Po 09.04.12 21:57
mám poladěné AHU 300Nm 130PS musím řict jede to krasně , jen jak dlouho vydrží spojka, to by mě zajimalo.
Po 09.04.12 22:26
Myslím si, že 300Nm a 130PS je na AHU skoro scifi, ale budiž. Jestli ti vydrží spojka nebo ne záleží především na tom, jak se k ním budeš chovat. V čem to AHU máš? Máš tam dvouhmotu?
Po 09.04.12 22:39
to nevim, dal jsem i SPRINT 502 trysky a sportovni vložku. mám k tomu i vysledek z brzdy.
mam cabrio 80 audinku, puvodně byla manželce ale ji kolo stačí :-D

upraveno: 9.4.12 22:40

Po 09.04.12 23:14
No s těma tryskama by to šlo. V tom cabriu podle me není dvouhmota a pokud tam někdo nenamontoval nějakej nekvalitní sráč, tak to bude fungovat bez problémů ...
Po 09.04.12 23:17
uvidím, ja ho dávám už od září dokupy a ja tam vše nekvalitní, ja jen nakupuji a nakupuji, když už tak asi přitlačak novy asi z VR6 a pořadnou lamelu už začinam pokukovat co tam mám.
Čt 26.04.12 11:05
up
Čt 26.04.12 12:53
čau aan v automatu umíš ? cena výkon 169 kW
jednotka 4A0 907 155 B

upraveno: 26.4.12 12:54

Čt 26.04.12 17:30
Výkon po úpravě je 290PS a točivý moment 430NM. Cena 4.000Kč
So 05.05.12 07:55
up
Ne 20.05.12 20:00
Ahoj. Jak jsi na tom s motorem 2.3 NG? O kolik by se zvýšily hodnoty výkonu a kroutícího momentu? Cena? Předem díky za odpověd'.
Ne 20.05.12 20:14
davidfox: Ahoj, NGčko zatím špatně. Mám tu jednotku rozebranou na stole a tenhle pravěk je pro mě zatím trochu oříšek, ale až to prolomím, tak tak dám vědět. Je tady totiž víc zájemců ...
Ne 20.05.12 20:22
Díky za info.Budu sledovat diskuzi a kdyžtak bych měl zájem.
Ne 10.06.12 15:35
Ahoj mamA4 B5 1.8 T 110 kw , mám špatnou jednotku ukazuje chybu která se nedá na diagnostice odstranit , měl jsem mít druhou i z čipem ale ten kluk co mi ji montoval tak ta jednotka nekomunikovala říkal že to dá do kupy a měsíc pryč a nic se neděje , nevíš o nejaké ,protože jezdím s tou vadnou nesepíná turbo
Ne 10.06.12 17:42
No chtělo by to číslo tý jednotky, něco tam mám. Co ti to píše za závadu? Asi bych neměnil jednotku, ale řešil tu závadu ...
Čt 14.06.12 23:15
jjarda: Prosimte potreboval bych na S4 AAN jednotku motoru mas neco?
Čt 14.06.12 23:17
čéče tu nemám, brácha ji měl, ale už ji prodal ...
Čt 14.06.12 23:47
jjarda: skoda ale i tak diky
Po 18.06.12 21:50
up
Ne 01.07.12 10:59
jjarda: Ahoj,potreboval bych čipnout golfa 4 1,9 tdi 66 kw,rv. 2000.Mělo by to jít jen prez kabel.Napiš prosím cenu a jestli nemáš náhodou hotovou jednotku na výměnu.Mám tam ještě to samé ale 1999 rok výroby a tam by se měli nejspíš měnit paměti,tu mi prosím taky nacen a domluvíme se.Roman
Ne 01.07.12 11:54
KOSNY: Pokud je to flashovací, tzn. přes kabel tak cena je 3.500Kč, pokud je to starší verze, tak je cena 3.000Kč. Tyhle motory jdou z 66KW chipovat do 85KW. Točivý moment do 280NM. Jednotku bych se musel kouknout, potřeboval bych na to ale vědět její číslo ...
Ne 01.07.12 19:52
Mrknu na čísla a zítra je pošlu a domluvíme se,moc dík Roman
St 04.07.12 20:17
up
Ne 08.07.12 23:54
2,8 AAH.... Cena a kolko tam vies nakopat naviac.A nevies kto robi vačky,teda prebrusi.
Po 09.07.12 06:59
13KW, 15NM a cena je 3.000Kč, jednotku mám. Jinak s repasováním vaček nemám vůbec dobrý zkušenosti, několikrát jsem to udělal a nikdy to nefungovalo, respektive se po chvíli vydřeli ...
Po 09.07.12 10:18
Adresu som Ti poslal po emilovi.Posli mi to na dobierku.Diki.Ja Ti poslem staru obratom.A koli vackam som sa pytal ci nepoznas niekoho kto by ich trochu lizol na trochu ine casovanie.Ale neva.Kasli nato.Trosku tam este prikurim vyfukom.
Pá 13.07.12 21:01
up
Út 07.08.12 22:51
up
So 11.08.12 23:02
up
Ne 12.08.12 13:35
up
Čt 16.08.12 15:06
Hele když jste se bavili o tom AAH, dobrli jste se výsledku? Taky bych nad tím uvažoval....
Čt 16.08.12 20:53
hele nedořešili jsme to, protože ampo se už neozval. Ale ta možnost tady je, mám tu teď i několik jednotek náhradních :D

upraveno: 16.8.12 20:54

Pá 17.08.12 08:11
Sem tušil , že se ti budou hodit. :-)))
Pá 17.08.12 08:20
yeesss, děkuji ...
Po 17.09.12 16:40
Tak jsem teď řešil tu jednotku do 2.8 V6 a zjisti jsem, že jsem se špatně podíval. Nárust výkonu je 13KW, ale točivý moment vzroste ne o 15NM, ale o 25NM. Kouknul jsem o řádek níž. :(
Po 17.09.12 19:57
up
Út 18.09.12 19:15
jjarda: co ty NG/NF/AAR, porad nic? :(
Út 18.09.12 20:32
Zatím nic, ale mám slíbenou dokumentaci k tej jednotce, tak to vypadá, že to brzy bude

Út 18.09.12 20:52
Jinak abych si to zrekapituloval, kdo všechno tu o to má zájem?
Čt 20.09.12 22:28
Čau chtěl bych chipnot Allroad 132KW motor AKE.A těd mi jde o to jestly jde po kabelu nebo se musí ještě pájet?Jinak je to r.v. 11/2000
Čt 20.09.12 22:34
Ahoj, dělá se to po kabelu, stojí to 3.500Kč a nárust výkonu je 35PS a 85NM.
Po 01.10.12 16:06
jjarda Ahoj, já mám s6 2.2t a číslo jednotky je 4AO 907 551 E. Mám ale už origo úpravu mtm 223kw. Podle dokladu od původního majitele, který ho dostal od audi ve Zlíně, kde díly objednali a úpravu provedli by ta úprava měla být ve výměně turba z modelu RS4 a dále je pak psáno úprava plnicího tlaku a přeprogramování řidicí jednotky. Ten motor má dost citelnou turbodíru, až ve 2600ot. doslova chytnou saze a pak to rve až po omezovač v 7000ot. A já se tě chci zeptat, jestli by čipnutím nešla ta jednotka tak nějak ) vyleštit (, aby to prostě šlo líp od spodu. Samozřejmě, když přibudou koníci navíc, tak jenom dobře. Díky za odpověd.
Po 01.10.12 17:53
No to těžko říct takhle na dálku, kdybych tu ten soft co tam máš měl, tak bych viděl. Z pravidla ale platí, že čím větší turbo, tím větší turbodíra, na druhé straně, když vidím úpravy některých renomovaných úpravců, tak bych se nedivil, kdyby tam byla chyba. 220KW mi dává starý 3B jen po úpravě softu, takže v tomhle případě bych chtěl určitě víc ...
Út 02.10.12 22:28
jjarda: NG jezdí řek bych dost, a jejich majitelé by určitě uvítaly kapku živější vody do mlína. Jsem samozřejmě jeho majitelem.
Út 02.10.12 23:01
Oni mě ty NGčkáři nedaji pokoj :D Už jsem na dobré cestě, ale háček je v tom, že tahle jednotka má nepřepisovatelnou paměť, což je běžný a do modernějších jednotek se dá běžně sehnat za pár kaček, ale v tomto případě je to složitější. Zatím se mi nepodařilo ani vykřesat co to přesně je za paměť, respektive její přesný parametry, abych ji mohl nahradit něčím co je in a dá se o koupit.
Pá 05.10.12 17:04
jjarda: ani NFkaři si nedají pokoj, šup šup :-D
Čt 18.10.12 21:42
taky bych uvital vicero konicku u NG :) tak se snaz :)
St 24.10.12 14:02
Cena A6 C4A quattro AEL 103kW je stale 3000?
St 24.10.12 20:36
yes
St 24.10.12 23:22
jjarda: Super, dam dokupy motor a ozvu se. Je mozny to udelat na pockani, ze bych prijel osobne?
Čt 25.10.12 08:57
Jo na počkání není problém, ale je to tak 2 hodiny. Koukl bys na krásy Krumlova ;)
Pá 26.10.12 10:10
OK, super a jeste dotaz. Na motor 3B mas taky mapu? Mame jednotku ze ktery bychom chteli vyndat pamet co tam je a dat nejakou jinou s tvoji mapou.

Pá 26.10.12 16:05
jj, není problém, záleží na kolik KW chceš jít, osobně v mojí S2 na rally jezdím soft, který má 290PS. Musím se mimo pamětí v jednotce taky vyměnit MAP senzor. Cena je včetně MAP senzoru 7.000Kč.
Út 20.11.12 18:52
To jjarda:Zdar chlape. Líbí se mi Tvoje vědomosti a jednání. Mam A4 1.8T AEB 110Kw a taky přemýšlím o čipu. K Tobě to mam daleko, ale 2x ročně jezdím do J.Hradce, tak bych se asi stavil osobně. Do Krumlova to neni už tak daleko.
St 21.11.12 08:23
Ahoj, jo není problém, ale upřesni pls co je to za auto a hlavně rok výroby ...
Ne 25.11.12 19:22
Víc info je v profilu. Zatim je dost času. Do jižních Čech pojedu až v létě.
St 26.12.12 22:52
Co EDC 16-17 siemens PPD,reset couteru flashe ????

upraveno: 26.12.12 22:52

Čt 27.12.12 15:08
Pokud ti jde jen o reset, tak EDC16 přes BDM-JTAG cena 2.000Kč, EDC17 přes boot mode tricore a cena je 3.000Kč.
Po 31.12.12 01:11
co by stal chip nebo i neco vic na audi a8 D2 1994 a jaka uprava by šla delat

upraveno: 31.12.12 01:12

Po 31.12.12 09:52
Jaký motor?
Čt 03.01.13 14:45
zdravim,a3,1998,1.8 92kw,motor najeto 130tis. na kolik by to slo cipnout a jak se to resi(na jak dlouho by to bylo)dikec

Čt 03.01.13 18:24
No u tý atmosféry to není žádná sláva, 12KW a cenovka je bohužel 4.000Kč, páč je to dost komplikovaný. Každopádně se to musí pájet, tzn. jednotka ven.
Čt 03.01.13 21:10
na jak dlouho by to bylo a co kroutak,zaruku na motor nakou davas,jo a odkud presne jsi?
Pá 04.01.13 09:42
Pokud jednotku jen pošleš, tak to ještě ten den odesílám zpět, pokud přijedeš, tak tu tak půl dne strávíš. Co se týká záruky viz. tady: www.chiptuning.all4net.cz/ a jsem z Českýho Krumlova. Maximální točivý moment se zvýší o 25NM.
Pá 04.01.13 16:58
Ciao,posím tě máš zkušenost a ve tvém repertoairu chipovém něco pro moji A3 8L 1.8T 132KW v základu?
Děkuju za odpověď...
Pá 04.01.13 18:27
Jasný, není problém, potřebuju ale vědět rok výroby ...
So 05.01.13 21:51
jjarda: nazdar co bi sa dalo spravit s motorom ..audi a6 rv 98.2.8 142kw..kod ACK..dakujemmm
Ne 06.01.13 08:39
kovalakj: 15KW/40NM/3.500Kč akorát jsem malinko zmatenej, protože rok 1998 už byla A6 C5 a já měl za to, že tenhle motor se dával jen do C4 nebo ne?
Ne 06.01.13 14:08
je to c5 a do c4 sa daval tiez 2.8 ale len 128kw ked sa nemilim....a kde bi som ta nasiel ??ja momentalne pracujem v tabore....mozno bi som sa vedel niekedy zastavit....ak mozes napis mi svoj [email protected]
Ne 06.01.13 14:12
a este otazocka .:::nebde to mat ziadne nepriaznive ucinky na motor a podobne???a co to spravi so spotrebou???vazne nad tym uvazujem..dakujem
Po 07.01.13 09:23
No s Tábora to máš 80KM, tak můžeš klidně přijet. Na motor to nepříznivé účinky nemá. Spotřeba pokud budeš jezdit naplno bude vyšší a pokud budeš jezdit pořád to svoje, tak půjde dolů. Konkrétní čísla záleží jen na tvé pravé noze :D Kontakt najdeš zde www.chiptuning.all4net.cz/index.php/kontakt
Ne 20.01.13 20:30
up
Čt 31.01.13 17:52
jjarda: Ahoj, na kolik by u tebe vyšlo chipnutí Paštiky B5,5, RV 2001, motor AWX? A kdybych za tebou dojel je možnost to udelat na pockani?
Čt 31.01.13 18:11
AWX: 132KW, 380NM, 3.500Kč, faktura, graf, záruka ... na cca dvouhodinový počkání není problém ...
Pá 01.02.13 07:26
hoj, c5 2.5tdi motor bdg?


upraveno: 1.2.13 07:31

Pá 01.02.13 08:29
BDG: 147KW, 445NM, 3.500Kč, faktura, záruka, graf. Dělá se to flashrem přes zásuvku, tzn. není třeba pájet.
So 02.02.13 08:37
díky,popřemašlim......
So 02.02.13 10:20
jjarda: A utahne to spojka? Jinak ještě upřesním, nevím jestli je to dulezite, mam tam vstřiky ze 150 PS motoru (kod motoru myslim ARL) a vstřikovací trysky Fratelli Bosio Powerplus 1043. Jinak cenovka super :-D.
So 02.02.13 21:53
Spojka není problém, tyhle auta se dělají jak na běžícím páse a pohoda. Musí se udělat rozumně náběh krouťáku, aby to neodnesl setrvák a je to v suchu. Jinak motory AVF, AWX, ARL, ASZ atd. mají stejné trysky, nemyslím číselně, tam je několik společných variant. Liší se jenom euro2, euro3 atd. Ty se nedají zaměňovat. Jinak trysky s průtočností 150P1043 jsou tam origo. Ty Powerplusy mají lepší rozprach atd., ale jinak je to totéž z hlediska množství nafty.
Ne 03.02.13 08:13
Tak parada. Ted budu delat rozvody s vackou a na konci mesice jedeme na hory na Sumavu, tak bych spojil prijemne s uzitecnym :-P. To dam ale predem vedet.
Ne 03.02.13 09:26
jasný, tenhle motor jsem si nacpal do A80 quattro, dal tomu brutální cooler a brutální chip: masakr :D

Ne 03.02.13 11:20
To musi litat :-D. Jeste prosim te otazku, jelikoz budu menit vacku, je lepsi dat ocelovou nebo litinovou? A nemas nejaky tip na znacku? Origo je celkem raketa :-(.
Ne 03.02.13 12:51
No originál je tam nějaká ocelolitinová a nevím o tom, že by někdo vyráběl jen litinovou nebo jen ocelovou? Jinak originál je originál ...
Ne 03.02.13 14:38
Origo je samo origo, ale ty prachy :-(.
Jinak od VW je vyrobena tyčové oceli.

Ocelová www.ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx?PartDetailID=ET+HV0285&REFPAG

Litinová www.ecat.elit.cz/ArticleDetails.aspx?PartDetailID=ET+HV0162&REFPAG

Prave jestli na to zvysovani vykonu nebude lepsi jedna nebo druha. Koupim tu ocelovou a uvidime :-).
Út 05.02.13 16:00
Chtěl bych poprosit všechny, se kterými jsem spolupracoval o krátké, objektivní zhodnocení zde www.audi-club.cz/forum.php?prispevek=55316

Děkuji
Čt 07.02.13 09:02
jjarda: Ahoj, dalo by se něco provést s jednotkou z Ford Galaxy 1.9TDI 81kW z roku 2000?
Jaká by tam byla zhruba cena a kolik to udělá na výkonu???
Čt 07.02.13 10:30
Pogo: Ahoj, 105KW, 380NM, 3.500Kč, záruka, doklad, graf.
Čt 07.02.13 14:06
jjarda: Ahoj, prosím Tě, AAN - číslo jednotky 4A0 907 551 A. Je žlutá...půjde s tím něco? :-) díky.
P.S. Ještě je tam číslo pod nápisem Bosch - 0 261 200 465. Nevim, který potřebuješ :-)

upraveno: 7.2.13 14:15

Čt 07.02.13 15:11
jsjunior: To je S4 viď? +40PS, +80NM, 5.000Kč, doklad, záruka, ale graf ti u toho nemůžu vyjet, je to trochu problém, protože na tenhle motor nemám modul a není k sehnání.
Čt 07.02.13 15:32
jjarda: jj, S4. Měl jsem v úmyslu sehnat tu "druhou" jednotku, která jde víc, ale je to asi nereálný (jak ji sehnat, tak pak i cenově). Je možnost jednotku poslat poštou nebo je vhodnější přijet? Mám to víc jak 250km, díky.
Čt 07.02.13 15:37
Joo na tuhle úpravu to můžeš klidně poslat, auto bych tu potřeboval jen kdyby se dělal nějakej větší hardcore :D adresa hier www.autoelektronika-chiptuning.cz/index.php/kontakt
Čt 07.02.13 15:45
jjarda: Ok, díky. Poslal bych to pak poštou, protože za cestu autem bych měl pomalu druhej chip :-D Díkec.
Čt 07.02.13 15:54
jj, akorát až to odešleš, tak mi třeba jen písni sms ať si můžu odchytnout pošťáka. Jinak jestli seš trochu zručný, tak tahle jednotka má patice už z fabriky, tak bych ti mohl poslat jen paměti, který si tam cvakneš. Je to trifka ...
Čt 07.02.13 15:59
jjarda: No, zručný...nevim nevim :-)) Uvidim teda. Ok, až budu posílat určitě bych dal vědět předem. Teď jsem jen dělal průzkum, ale počítám, že tak během měsíce bych to asi poslal. Domluvíme se, zatím díky :-)
Čt 07.02.13 16:29
jasný, nz
Po 25.03.13 17:53
jjarda: Ahoj, mohl bych ti poslat jednotku z A6 2.5 tdi AEL? Dělal jsi čip Sniperovi se stejným motorem, tak by v tom neměl být problém.

Číslo jednotky: 4a0907401p

Když ti to zítra pošlu, kdy ji budu mít zpět?
Po 25.03.13 18:47
Čao, hele tahle jednotka má originál už patice, takže jestli na to spěcháš a seš průměrně zručnej, tak ti můžu poslat jenom paměti, stejně jako sniperovi. Kdyžtak mi hoď adresu do mailu.
Po 25.03.13 20:53
Zaslal jsem Ti adresu na mail uvedený na Tvých stránkách. Díky moc ;)
So 30.03.13 20:07
Ahoj Jardo. Psal jsem Ti někdy v listopadu, že bych přijel k Tobě na čip. Jsem z K.Varů a do jižních Čech se chystám na konci dubna. Potřeboval bych se s Tebou domluvit, co a jak. Mam Audi A4 1.8T 110Kw AEB r.v. 1997
Zatim díky Michal (Maxx)
Ne 31.03.13 11:38
Jasný, to není problém, když tak můžeš cinknout 775 577 489
Ne 31.03.13 13:13
jjarda: co ty 2.3 pane? :-D
Ne 14.04.13 15:38
jjarda: no co ty 2.3 :)
St 17.04.13 20:46
Ty 2.3 řeším, mám tam nějaký zádrhel a musím říct, že už mě tahle primitivní jednotka pěkně krká :D Kupodivu je vás pořád dost, kteří ještě tyto auta provozují ...
Čt 18.04.13 11:58
jjarda: sak v cabru nejlepsi motor :)) ty budou jezdit jeste dlouho a 90ek a doutniku je jeste taky dost. tak se snaz panacku :D
Čt 18.04.13 20:46
yes

Pá 19.04.13 08:26
jjarda: No proto ! :-) Jinak se pak stavím do fronty s Audi Coupe 2.3E a Audi 200 Turbo Quattro. A až v tom budeš opravdu profík, mám pro tebe Německou lahůdku, Multicar M25 2.0D :-)

upraveno: 19.4.13 08:27

Pá 19.04.13 08:36
Desítka klíček a můžeš chipovat :D :D
Pá 19.04.13 09:15
jjarda: :-))
Pá 19.04.13 10:24
jjarda: aby to pak nebylo jak prokoply kamna :D
So 20.04.13 17:48
cupatko: macza: na 2,3 10v chip existuje, tak na co čekáte? :)
So 20.04.13 18:49
A proč by neexistoval? Má to jednotku bosch, která řídí vstřikovanou dávku paliva a zapalování, samozřejmě takové řízení probíhá na základě příslušné mapy a ty mapy jsou v jednotce uložené v paměti, která nelze přepsat a je problém ji nahradit něčím dostupným. Takže v čem je problém?
Ne 21.04.13 01:41
hmmm no v čem? :)
Út 30.04.13 19:47
up
St 01.05.13 02:34
2.3 ng?
Po 20.05.13 10:05
ahoj, co a za kolik se dá udělat s fábií 1.9TDI 74kW rv. 2006???
Po 20.05.13 11:07
Ahoj,
105KW, 300NM, 3500Kč, doklad, záruka, graf. Sice je to 2006, ale tohle by ještě mělo mít starou jednotku EDC15P+ ...
Út 21.05.13 12:25
jjarda: Díky, navrhnu šefovi a dyžtak se ozvu (jinak jednotka je tam ta co píšeš)
St 22.05.13 16:04
Ahoj Jardo, psal jsem Ti mail, zřejmě nedošel :). Motor 3.0TDI ASB, tady výše v tématu píšeš 535Nm a 200kW. Šlo by udělat 550Nm a 200kW? Trochu vyšší EGT by DPF jen prospělo si myslím. Cena 4000 platí? Navíc jsem namlsal kolegu z práce, má citroen C4 1.6hdi 80kw, šlo by s tím taky něco udělat? Díky za odpověď, Petr
St 22.05.13 20:36
Ahoj,
omlouvám se, ale jsem zavalenej prací, tak nestíhám momentálně na maily reagovat, ale mám ho tam označenej jako nepřečtenej :D Každopádně ASB má jednotku EDC16, stejně jako ten citrák a ty dělám standardně za 4.500Kč, VIZ http://www.chiptuning.all4net.cz/index.php/cenik Vzhledem k tomu, že jsem to slíbil za 4.000Kč, tak to tak i bude. S tím krouťákem nelaboruj, ten je dán především konstrukcí motoru a jeho příslušenství a jde ruku v ruce s výkonem. Co se týká DPF, tak to si teplotu ohlídá a přizpůsobí dle potřeby samo prostřednictvím řízení motoru a dostřiků nafty. Ten citrák bude mít po úpravě 100KW a 300NM.

upraveno: 22.5.13 20:37

Čt 23.05.13 23:11
Tak potvrzeno, zastavíme se začátkem prázdnin, až to bude aktuální tak Ti brnknu, jedinná změna je že jsem se spletl v tom výkonu citráku, je to 1.6HDI ale 66kw, to je ale jenom taková kosmetika :).

P.S.: Dal bych i 4500 ;)

Petr
Pá 24.05.13 18:09
jjarda: ze zajimavosti, jde chipnout benzin a6 c5 2.4 ? zaklad bud 121 nebo 125kw. Dik za info ;)
So 25.05.13 14:59
Jo což to se dá, ale není to taková hitparáda jako přeplňovaný motor. Tady je nárust 15KW a 20NM, cena je 4.000Kč.
Po 27.05.13 18:29
jjarda: to je mi jasný :-) ale víš jak to je, každý kw dobrý. tak díky za info :)
Čt 11.07.13 12:28
Zdravím, co by šlo udělat s Audi S3 r.v. 2002 165kw ?
So 13.07.13 09:13
Nou problém,
+35PS, +70NM, cena 4.000Kč.
Ne 14.07.13 19:22
up
Út 06.08.13 01:44
jjarda: Audi 80 B4 1.6 74kW ADA?Díky
Út 06.08.13 06:45
Ahoj, je to jen 12PS a 14NM, cena 3.000Kč.
Po 19.08.13 04:18
Ahoj, A6 2.5 TDi quattro 132kW r.v. 2000, maximalni bezpecny navyseni vykonu? Diky

upraveno: 19.8.13 04:19

Po 19.08.13 06:50
Ahoj,
35PS, 85NM, cena 3.500Kč, doklad, záruka, graf ...
Po 26.08.13 18:53
jjarda: jentak pro zajímavost co Honda Civic 8g 1,8/104kW :)
Po 26.08.13 20:34
není to náhodou 1.8i 103KW?
Út 27.08.13 20:01
jo, máš pravdu, je to jen 103kW :)
St 28.08.13 16:09
Jak jsme pokrocili s tema NGckama???
St 28.08.13 17:18
Jo! Jak jsme pokrocili s tema NGckama???
Čt 29.08.13 10:16
Sniper: :)
Pá 30.08.13 08:27
Čao, tak ta Honda +12KW +15NM, cena 4500Kč. Jinak klucí ty NGčka - házím flintu do žita, protože jsem sice dokázal ekvivalent pamětí, kterýma by šli ti originál nahradit, ale jelikož jsou součástí procesoru a to co jsem sehnal má trochu rychlejší procesor a malinko odlišnou adresaci, tak mi to s tím neběhá a nic jinýho k mání není ani v Číně :(
Pá 30.08.13 09:50
jjarda: škoda,ale dikes za snahu
Ne 01.09.13 16:44
jjarda: A MC je na tom jak? Asi budu muset vypáčit jednotku Rakušákům co jezdí pravidelně s Dvoukilem na rally :-)
Ne 01.09.13 22:01
No hele MC má jednotku hella, to bych musel vidět, jednou jsem ji tu měl a ten člověk se už potom neozval, takže jsem to nedořešil. Každopádně s jednotkou hela jsem se setkal u audi 2.6 V6 a vše bylo jednoduchý, z hlediska hardwaru, ale zuby jsem si vylámal, když jsem chtěl rozšifrovat ten soft. Hodil jsem to na chiptunerský forum, kde se toho ujalo spoustu lidí a nehnul s tím nikdo. Netvrdím ale, že u toho MC to bude stejný.
Po 02.09.13 12:32
jjardo, by me zajimalo jak umis ozivit audi q7 4.2tdi (240kw/760Nm) a co je bezpecny pro turba? dik
Út 03.09.13 06:52
Q7 4.2TDi 240KW: +50PS +100NM cena 6.000Kč, jednotka 2x EDC16CP34
Po 30.09.13 22:05
jjarda: a100 2.8 12v 128kw quattro motor AAH, narust je tedy max tech 13kW + 25Nm? cena? jak dlouho trva chipnuti? nebo lze jen vymenit svaba v patici? nebo menis pripadne RJ za RJ? :) aby auto dlouho nestalo...
Út 12.11.13 22:25
jjarda: halooo :))
St 13.11.13 09:42
Ahaa, to jsem nějak přehlídnul tohletoo. Tam není patice, je potřeba upravit tvoji jednotku a nebo bych ji měl mít na výměnu kus za kus. Cena úpravy je 3.000Kč ...
Po 09.12.13 06:50
up
Ne 22.12.13 01:35
Ahoj,kolik se dá udělat u A80 2E abk
Ne 22.12.13 20:54
No ty atmosféry nejsou žádná hitparáda, v kombinaci se sportovním filtrem dostaneš +15PS, ale cenovka tady je okolo 3.500Kč.
St 01.01.14 21:03
Ale tak max u ABC
Čt 16.01.14 20:09
zdravim chcem sa opytat orientacne na chip pre moju audi : A4 2,7tdi 132kw BPP a je tam tiptronic (JBB) a ma najazdene uz 261tis km ale auto ide paradne, ale ci by to slo a o kolko cipnut,ja som zo SR a ci by stacilo poslat Rj alebo by som musel prist, a hlavne kolko by to stalo??? dakujem
Pá 17.01.14 06:53
Zdravím,
tento motor je vybaven jednotkou EDC16, po úpravě bude mít +30PS +80NM a cena úpravy je 4.500Kč, doklad, záruka, graf. Samozřejmě návštěva by byla ideální způsob, ale lze to řešit i posláním jednotky.
Ne 19.01.14 15:18
vdaka, a este sa spytam mapy si upravujete sam ci kupujete???zatial vdaka
Ne 19.01.14 15:29
cau potrebuji poradit mam a6 2,7 biturbo r.v.2003 potrebuji to nachipovat jde to a kolik to bude stat jsem z litomysle je nekdo dobry z okoli
Po 20.01.14 09:21
jjarda: Ahoj. Passat b5, rok99. Motor 1.8 turbo 110 kw. Po úpravě?
Ne 26.01.14 18:38
jjarda: ahoj! Sharan 81 kW AFN motor rok 97 cena a narast po Vasej uprave? niekde tu som cital ze to tlacite na 105 kW...nie je problem ze soft nie je ladeni na stolici a bolo by to riesene zaslanim jednotky?
Po 27.01.14 20:43
Ahoj,
není problém, je v tom jednotka MSA15 a cena úpravy je 3.000Kč. Po úpravě by tam mělo být oněch 105KW, což je vyzkoušená úprava. Samozřejmě za předpokladu, že je na tom motoru vše v pořádku. Pokud ti to bude někdo dělat na brzdě, tak to určitě nebude za tyhle peníze a získáš totéž. Samozřejmě výhoda brzdy je, že pokud má motor nějaký problém, tak se to tam ukáže. Ale to asi víš, jestli ti to jede jak má nebo ne. Já ti k tomu vytisknu graf, který je spočítaný z parametrů nastavených v jednotce. Tedy graf, který vychází ze skutečnosti, že vše funguje. Pokud bys to chtěl řešit poštou, tak není problém. Buď můžeš poslat tvoji jednotku nebo ti pošlu upravenou a ty mi potom vrátíš svoji. V takovém případě bych potřeboval nejdřív poslat číslo jednotky, která je v autě a podle toho ti připravím náhradní. Záloha na vrácení původní jednotky je 1.000Kč.
Čt 30.01.14 11:45
jjarda: este by som mal otazky. vykon 105 kW a krutiaci moment po uprave? vies zistit ci je v jednotke origo soft alebo uz uprava lebo mam pocit ze ten moj Sharda ide omnoho lepsie ako tie s rovnakou motorizaciou ktore som skusal...ide lepsie za plynom bol to totis dovoz z talianska mal znizenie atd. mam zaslepeny egr ventil je to problem? je tvojim softom odstraneny aj problem tepleho startu ako prezentujes na tvojej stranke co by malo byt v cene upravy? z dovodu ze mi trochu steka jedna tryska zvazujem ich vymenu na sprint 764ky bol by to po tvojej uprave softu problem alebo tam radsej dat sprint 520ky ktore su doporucovane ako nahrada za seriu? este ma napadlo ci by nebolo vhodne z dovodu ze sa fyzicky neviem dostavit spravit vagom log motoru a ten by si skontroloval ci funguje vsetko ako ma hlavne regulacia turba a takto sa vyhnut problemom? uf to je asi vsetko Dakujem za odpovede!
Pá 31.01.14 06:53
K tomu výkonu vychází točivý moment 300NM. Jestli je soft origo nebo už tam úprava byla samozřejmě okamžitě poznám a vzhledem k tomu, že v Itálii se chipuje dost je to i dost pravděpodobné. EGR jedině dobře zaslepit, teplý start samozřejmě udělám, trysky to chce vědět co tam budeš dávat, aby se to přizpůsobilo. Já ti mohu nabídnout DSLA150P764 +20%, nejsou to žádný předražený tuningy, ale používám je už několik let a funkce perfektní. Jsou nové, záruka 2 roky, cena 3.000Kč sada. Jinak s tím logem ideální stav. Naloguj mi kanála 1, 3 a 11. Snaž se třeba akceleraci na vyšší kvalt nejlépe do kopce. Prostě ať to není samé řazení ... Z toho logu ti řeknu i jestli je to serie nebo je tam nějaká úprava, případně jaká.
Pá 31.01.14 17:42
ok! dakujem za odpovede! nalogujem a poslem do mailu. tie trysky su origo bosch? pytam sa z dovodu ze trh je zaplaveny cinskymi kopiami. fratelli bosio nerobis? nad tymi som rozmyslal...vies zabezpecit aj ich vymenu a nastavenie vstrekovacov ak ano tak v akej cene? uz ked budem posielat jednotku tak by som tam pribalil tie 4 zeleza :-)
Po 24.02.14 18:44
jjarda: ahoj jjarda! tak do mailu co mas na svojej stranke som Ti poslal ten log motora skupina 1.3.11 na trojke plny plyn. egr zaslepeny. ako som nato cucal tak do troch tisic turbo tlaci 2500 mb to je dost nie? alebo to zle kukam? tak cakam na ortiel ci je vsetko ok a mozme ist nato....
este som to zavesil aj tu: leteckaposta.cz/971615417

upraveno: 24.2.14 18:53

Po 24.02.14 20:10
Máš odpověď v mailu ...
Po 03.03.14 22:10
Ahoj.Dnes mně dovezl známý jednotku z Audi coupé 2.3 20V 7A(Hitachi) potřeboval by ji prohlédnout míval s ní nějaký problém.Bývalý majitel mu tvrdil že je tam čip.Poprosil mně jestli bych ti ji mophl poslat abys na ni mrknul popřípadě pokud tam ten čip nebude tak abys ji načipoval.Ta tvá stará adresa ještě platí(ALL4NET s.r.o., Školní, Větřní)
Út 04.03.14 06:47
Jasný, ale pošli to na adresu Jaroslav Janušek, Přísečná 74, 38101 Český Krumlov. Na té Školní máme sice to sročko, ale nejsem tam tak často, protože dílnu mám přestěhovanou.
Pá 07.03.14 08:36
Zdravím, co se dá udělat s jednotkou A4 B7 r.v.2005 buď 1,9 TDI 85kW, nebo 2,0 TDI 103kW?
So 08.03.14 09:47
Obojí je EDC16 a tam je cenovka 4.500Kč, u té verze 85KW je to +30PS/60NM a u 103KW je to +30PS/70NM.
Út 11.03.14 20:15
jjarda: Dnes posláno.
Út 11.03.14 22:07
ok
Pá 14.03.14 13:35
jjarda: tu A4 (B7) časem určitě pošlu - zatím to chci trochu zajet a vychytat mouchy, ale kamarád by se chtěl zeptat jestli dokážeš i JEEP grand cheroke 2,7CRD r.v.2003?a co se s tím popřípadě dá udělat?Dík za info.
Pá 14.03.14 18:42
No jestli je to verze 120KW, tak by to měla být jednotka Bosch a neměl by tam být. Cena 4.000Kč + 35PS/90NM.
Ne 23.03.14 21:35
Ahoj.Jak to vypadá?
St 02.04.14 21:49
Čau. dostala se ke mě jednotka na coupe 2.3 20v 7A, je čipovaná od tebe. jeví se jako mrtvá.
můžu ti ji poslat taky na kontrolu na tu adresu co uvádíš up.

a jestě jeden dotaz na možnost chipnuti jednotky na golfa 3 2.0 16v gti kod motoru: ABF

dik za info

So 05.04.14 21:30
Jasný, pošli, kouknu na to. A to jsem dělal teď někdy?

Ta jednotka od Míry žije, ale je rozvrtaná, spálenej plošňák a nabastlenej teslackej tranzistor, takže nějakej crash na autě a pokus o opravu.

Golf by měl mít jednotku Bosch a neměl by být problém s úpravou, cena bude 3.000kč.
Po 07.04.14 13:45
uz je to asi rok a pul. ja ji tedy poslu

jaky je posun výkonu u toho golfa?
Po 07.04.14 15:33
Zdravim Vas,

co by sa dalo vydolovat z:

Audi A8 2,5 tdi 132 kW, r.v.2000
Audi A3 1,9 tdi 81 kW, r.v. 1998
Po 07.04.14 22:09
trewor4321: 15PS/20NM

Pepo111: A8 - flashovací jednotka - 35PS/85NM/3.500Kč, A3 - eprom, tedy pájecí jednotka - 35PS/65NM/3.000Kč. Kdyby bylo potřeba, tak obě jednotky mám skladem, takže se to dá připravit a vyměnit kus za kus
Út 08.04.14 21:54
jjarda: Vdaka za info, zistoval som pre par znamych. Keby sa rozhodli pre upravu tak sa ozvem bud ja alebo oni osobne.
Po 21.04.14 19:22
jjarda: Tak jak to visíš s tou druhou jednotkou.
Út 22.04.14 11:41
Ahoj,
mám toho teď nějak nad hlavu, ale tento týden to určitě pošlu ...
Ne 27.04.14 22:29
6b]jjarda[/b]: Ok majitel urguje.Napiš pak sms na 603827139 pošlu ti adresu na majitele ať ti zaplatí práci+poštovné.
Út 29.04.14 17:09
Tak pánové dneska odesláno, omlouvám se za zpoždění, ale mám toho mnoho ...
Čt 19.06.14 20:22
Ahoj, umíš BMW525tds M51?
Pá 20.06.14 06:49
Ahoj,
určitě to nebude problém, to by měl být ten starý motor ne? Tuším 105KW? Víš nějaký rok výroby? Každopádně určitě nebudu mít druhou jednotku, takže bys musel buď přijet a nebo poslat svoji jednotku ...


Pá 20.06.14 20:42
Ano je to 105 kW, do e39 se dával r 96 - 2000. Jinak to jezdilo i v e34, e34, e38. Dělal jsi ho někdy? Zajímá mě kolik se dá přidat na výkonu.
Ne 29.06.14 17:23
S3 AMK 154kw.Co by jsi na to měl za mapu + umíš smáznout zadní lambdu? kdyžtak kontakt a odkud jsi,dík
Út 01.07.14 19:12
ahoj jjardo, prosím tě, nečetl sem to tady celí, ale jak čipnutí Audi A6 C5 2,5 tdi 6 válec, 110kw, avant quattro, r.v. 1998, moc ti děkuju za info co kolik a za kolik. dík ivan
Po 11.08.14 17:12
Teď jsem odjel od jjardy. Má A6 AEL ožila. 127kW 360Nm je znát.
Všem mohu jedině doporučit.
Jjardo ještě jednou děkuji. :-)

Čt 14.08.14 22:25
Ahoj,mám dotaz ,jestli jsi už pořešil ŘJ u Audi 200 MC 168Ps. Vím,že už se na ni dříve někdo informoval,tak se taky ptám ,co by se s tím dalo dělat. Je to ŘJ od Hitachi. Dík
Ne 17.08.14 20:09
lynhy: Ahoj, kde jsi s tim byl na brzdě?
Ne 17.08.14 21:20
graystorm: nikde, ale teoreticky by to tam mohlo být. ;)
Je mi jedno kolik tam je skutečně, ale rozdíl je to velkej, takže spokojenost. Navíc mi i klesla spotřeba. Je to hodně krátká doba na to abych mohl říct o kolik, třeba to sem po čase napíšu. :-)
Ne 17.08.14 22:31
myslím, že kdybys zajel na brzdu, tak by si byl zklamaný
Po 18.08.14 20:33
graystorm: Tak to težko říct, ale třeba to někdy na brzdu dám.
Ale upřímně, jenom abych věděl kolik tam je, jsou to pro mě vyhozený prachy.
Jede to výrazně lépe než před chipem. ;)
Út 19.08.14 12:35
ani nejde o to, kolik tam je, ale co je ten SW zač, nebudu to tu rozebírat... Kdyby si chtěl bližší info, tak SZ.
So 20.12.14 23:46
Zdarec Jardo. Byl jsem u Tebe v Krumlově cca 2 roky zpět s zelenou A4 1.8T 97´ Chtěl bych se optat, co bys dokázal vymyslet s motorem (řídící jednotkou) z VW Golf III 2.0 GTI 8v. Motor je v buggyně a nějaký osel navíc by se hodil :) Pro info, buggyna není žádný garážový paskvil :) Jezdila 3 roky Kosice Cup. Motory mam dva a na tom jednom je ostrá palice.Každý motor má ale jiné sání..typ motoru momentálně nevim, případně dopíšu :)
Čt 14.04.16 18:40
jjarda: Ahoj, prosím jen dotaz (možná blbý:-)) Pomohlo by udělat čip na Ford Galaxy 1.9TDI 81kW z roku 2000 když mi píše ŘJ závadu :řídící jednotka chyba v ROM - auto občas škube, kolísá volnoběh a někdy stratí tah, jinou závadu mi to nepíše...
St 17.08.16 16:56
Zdravím:
Audi A4 B6 2001, 1.8t
kolik, za kolik, kde a kdy?
Děkuju
Ne 10.12.17 22:49
Ahoj
Dá se něco udělat s motorem 1.6i 75kw kód motoru BSE u audi a3 sportback 2010?

Diky za info.
Ne 28.01.18 12:11
ahoj, a6 1997 2.5tdi r5 quattro 103kw

‹‹ Zpět na Úpravy