Audi Club CZ Audi Club CZ

 
novinky Novinky
modely Modely

Historické:

·Audi
·DKW
·Auto Union
·Horch
·Wanderer
·NSU

·50 / 60 / 75
·quattro / Sport quattro
·80 / 90 / S2 / RS2 / Cabriolet
·100 / S4
·200
·V8

Současné:

·A2
·A3 / S3
·A4 / S4 / RS4 / Cabriolet
·A5 / S5
·A6 / S6 / RS6 / Allroad
·A8 / A8L / S8
·TT / TTS / TT RS
·Q5
·Q7
·R8

Koncepty:

·Avus
·Spyder
·Al2
·Rosemeyer
·Steppenwolf
·Avantissimo
·Pikes Peak
·Nuvolari
·Le Mans
·RSQ
·allroad
·Shooting Brake
·Roadjet
·Q7 V12 TDI
·Cross Coupé
·metroproject
·Cross Cabriolet

Závodní:

·quattro / Sport quattro / S1
·DTM / okruhové
·R8 / R8R
·R10

clanky Články
·Rady a návody
·FAQ
·Recenze
·Tiskové zprávy
multimedia Multimédia
·Fotogalerie
·Wallpapery
·Videa
klubovna Klubovna
·Seznam uživatelů
·Změna hesla
·O klubu
·Občanské sdružení
katalog Katalog firem
dily Náhradní díly
forum Diskuzní fórum

 

 

Audi Nuvolari quattro

Fotogalerie

Tento koncept, představený na Ženevském autosalonu Geneva Motor Show 2003, ukazuje jak by vypadal vůz třídy GT v podání Audi. Vůz je typu dvoudvéřového coupé s interním uspořádáním 2+2 místa k sezení a klasickými proporcemi vozu třídy GT: 4.80 mterů dlouhý, 1.92 metrů široký a 1.41 metrů vysoký s rozvorem kol 2.89 metrů. Díky nízkému obrysu, dlouhé přední sekci, dravé zádi a extrémě krátkými převisy naznačuje Nuvolari svůj potenciál ještě dříve, než je vůbec v chodu. Nuvolari také využívá patentovano technologii ASF (Audi Space Frame) ve spojení s hliníkovou karoserií, což znamená vynikající poměr mezi váhou a výkonem.

Přesuňme se ale k motoru, Nuvolari využívá ve své době nejvýkonnější jednotky, kterou kdy Audi vyrobilo. Jedná se o desetiválec o objemu 5 litrů s přímým vstřikováním FSI. Výkon této jednotky je 441 kW (600 koní) a maximální kroutící moment dosahuje hodnoty 750 Nm. S tímto motorem zrychluje Nuvolari z nuly na 100 km/h za 4.1 vteřiny a bez problémů dosahuje elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. Výkon a kroutící moment je přenášen na všechny kola pomocí quattro systému, dále je použita nová šestistupňová automatická převodovka a řidič může také využít k přímému řazení pádel pod volantem. Náprava vpředu je čtyřprvková, vzadu lichoběžníková s adaptabilním vzduchovým nastavením charakteristiky tlumičů, který zaručuje komfort a je velmi výhodný při delších cestách. Na hliníkových kolách v devítiramenném designu a velikosti ekvivaletní 20.6 palců jsou obuty speciální pneumatiky o rozměru 265/720 R 560 PAX, které zaručují extrémní přilnavost a vynikající ovladatelnost za jakékoliv situace.

Inovativní technologie najdete téměř na každém kousku vozu, zde jen několik příkladů. Elektro-mechanická parkovací brzda, šestistupňové automatické řízení tiptronic s technologií drive-by-wire bez použití mechanických částí, výkonné světlomety používající LED technologii s adabtabilním infračerveným ovládáním, které nastavuje výkon světlometů dle aktuálních povětrnostních podmínek a viditelnosti a v neposlední řadě také MMI (Multi Media Interface) pro komunikaci mezi řidičem a vozem.

Fotogalerie 

Audi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattro
Audi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattro
Audi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattro
Audi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattroAudi Nuvolari quattro
Audi Nuvolari quattroTazio Nuvolari (born November 16th, 1892, died August 11th, 1953) is one of the greatest race drivers of all times, counting 61 Grand Prix victories and international successes. He took part in races as an active driver for nearly 30 years. His victories in Donington Park, 1938, and at the Grand Prix of Belgrad, 1939, both on the legendary Auto Union Type D racing car with 12-cylinder engine, can be considered as his greatest successes during his time as a member of the Auto Union race team.